Investor

Forretningsidé og vekst ..

New Nordic utvikler kosttilskudd og naturlige medisiner. Produkter som folk i mange forskjellige kulturer krever daglig i deres ønske om økt vitalitet.

New Nordic produkter selges for tiden i 33 land. Selskapet har Skandinavia og USA som markeder.
New Nordics logo - det karakteristiske Sølv treet - er et etablert internasjonalt merke for millioner av mennesker i Europa, Canada og USA. New Nordic er svært merkevarefokusert. Bedriftens merkevare og produktutbytte merkevarer vokser sterkere hver dag. De internasjonale merkevarene, bedriftsnettet og kunde-lojalitet gir selskapets langsiktige bærekraftige verdi.

New Nordic følger sine egne veier til suksess. Med bakgrunnen for deres tilstedeværelse i mange land og kulturer, er de godt rustet til å identifisere trender og etterspørsel etter nye produkter. Selskapets kreativitet og evne til å utnytte disse internasjonale behovene, ny forskning og ny teknologi har ført til at New Nordic kontinuerlig de siste 25 årene har utviklet unike, innovative og trendbaserte produkter.

New Nordic arbeider for å mestre kommunikasjonen og kontrollere dannelsen av merkene så godt som mulig. Effektiviteten av selskapets annonsering forbedres år etter år. Markedsføringsmateriale i både trykte og digitale medier opprettes internt av selskapet. Også kjøp av media, PR-kampanjer og kontakt med journalister håndteres internt.

New Nordic sysselsetter 40 personer. Salg per ansatt er høy og økende. New Nordic har et veldig entusiastisk internasjonalt team med fokus på høy fart, initiativ og motivasjon.

Den høye innovasjonsgraden og det faktum at New Nordic eier produktene og merkene, bidrar til høye bruttomarginer og full kontroll over selskapets verdier i fremtiden. Dette har vært en vellykket strategi og New Nordic vil fortsette å akselerere i det globale markedet de kommende årene.

Copyright © 2017 New Nordic AS